Hänt sen sist...

Ännu en frivecka har passerat, Det blev några pass i älven under ledigheten och även några gäddor men ingen av storlek.

Har nu mer fattat det där med att snara gäddor i alla fall, eller vad sägs om detta konststycke, varför göra det enkelt när man kan krångla till det?



Trodde jag fått på en riktig gris men där sket jag en lök :)

Igår blev det en tur till Martin, tillsammans med Erik. Trotsade blåsvädret och gav oss ut på sjön i några timmar. Började så smått med att jerka men övergick efter ett tag till att trolla. Jag och Erik fick dras med namnet men
Martin lyckades lura en i alla fall, Grattis Martin och tack båda för en trevlig tur !



Har även hunnit måla och lacka ett par nya jerkar, bilder kommer när dom är riktigt klara. 

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack, till er båda. Bättre väder nästa gång. Men jag var/är bra trött. Tusen tack till er båda.

2011-05-26 @ 14:38:31
Postat av: Martin

Det var otroligt roligt med fin besõk från Bjursås södra. Men va trött i skallen jag blev. Tusen tack skall ni ha för att ni gjorde det möjligt fõr mig att komma ut på sjön.

2011-05-26 @ 22:17:15
Postat av: Micke.S

Martin: Det var bara roligt,förhoppningsvis så får du bli "trött"fler gånger inom kort.Jag hör av mig på telefon om nån dag så kanske vi kan bestämma något tills nästa ledighet.

2011-05-27 @ 19:03:26
Postat av: Fredrik

Dålig blogg, du fiskar ju aldrig.

2011-06-04 @ 23:23:30
Postat av: Micke.S

Fredrik: Jo då det gör jag, men det har varit lite dåligt med uppdateringar senaste tiden..ska försöka skärpa mig.

2011-06-05 @ 20:06:53
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 02:27:48
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Micke

Smsa: Brukar skriva efter varje fiskepass,men ibland har jag inte tillgång till dator så då får jag sammanfatta.

2011-07-31 @ 09:55:54
Postat av: Rebecca

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-03-19 @ 01:00:03
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0