Amungen...

I onsdags var det dags för årets första tur på Amungen. Det var Bengan,Martin och jag som bestämt oss för att göra ett försök. Enligt rykten så skulle fisket vara riktigt bra, och det var det också för vissa.Martin tog oskulden på sitt nya vertikal spö med fyra eller fem gösar och Bengan fick nog ungefär lika många....Och jag själv fick dras med det nesliga namnet:(
Det spelade ingen roll vad jag hängde på,inte ett pet medans dom satt och hade hugg på hugg på precis lika jigg.
Det var väl inte dom största gösarna som nappade denna dag så det kanske var därför jag blev utan:D

Martin håvar åt Bengan




Martin Krokar av



Just nu har jag semester men har inte flyttat ut till campingen än, har haft fullt upp med "måste göras saker" ett tag nu men hoppas att det börjar lugna ner sig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0