Semestern slut:(

Nu är man tillbaka på jobbet och årets semester är slut, surt men man får förhoppningsvis några fina friveckor framöver. Sommarens fiske har väl inte gått så jättebra för min del. Har mest fiskat vid campingen senaste tiden och en och annan borre har väl synat båten ...



Man får väl hoppas att det blir bättre framöver, jag har gjort några nya ytbeten som jag tror ska fungera på abborre men än så länge har det bara blivit gäddor på dom.
Hoppas även på att hinna med några vändor till Amungen innan isen lägger.  

Kommentarer
Postat av: Martin

Va, fiskar du aldrig? Jag har två oanvända flytoveraller att sälja i storlek xxl, du kanske kan ha öron öppna? Planerar nästa tur, kanske har man fått nya leksaker då.



Martin

2011-08-27 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0