Det börjar röra på sig...

Nu börjar det röra på sig i vikarna nere i älven. Har varit ner i stort sett varje dag senaste tiden och sett en hel del gäddor,både stora och små. Har dock endast lyckats lura en snipa själv. Igår kväll fiskade jag några timmar tillsammans med Martin. Själv lyckades jag inte fånga något men Martin fick en på en bit över kilot, han hade en hel del påslag på en jerk i grälla färger.Själv lyckades jag endast fiska bort en jerk(den tredje för den här säsongen). Får nog ta et bad framöver,men jag tror jag väntar tills det blir lite varmare i vattnet:D

Tog några kort på Martin men tyvärr blev dom ganska gryniga,lägger in ett ändå..



Ikväll blir det nya tag....,äntligen frivecka:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0