Helgen på campingen.

Helgen som gått tillbringade vi på campingen. Blev en hel del campande faktiskt då vädret inte var så inbjudande för andra aktiviteter. Vi hade för säkerhets skull hyrt upp oss på några filmer vilket inte var helt fel då det spöregnade hela lördagen. Han dock med några fiske turer.I fredags blev det en gäddsnipa samt en på ett par kilo
och idag var jag ut och jagade abborrar på Runn,så här blev resultatet efter många timmars letande.



En borre på 480g som fick följa med hem för att bli middag framöver.  Framåt eftermiddagen åkte vi in till stan för Mia började känna sig krasslig. Hoppas vara på plats igen om ett par dar.


Kommentarer
Postat av: Honken

Härligt att vara igång igen eller vad säger du? ;)

2010-06-17 @ 12:39:30
URL: http://www.flyfisher.se
Postat av: Jari

Finns inte mycket att göra åt vädret, i går "torsdag" passade jag på efter jobbet. Det var rätt beslut, regnet rullade in på morgon timmarna på fredag. Det var första turen utan regn hitintills denna sesong.

2010-06-18 @ 16:35:33
Postat av: Micke.S

Honken:Jo det känns bra,nu gäller det bara att hitta dom "stora" :D



Jari: Jag var också ut en sväng igår,men det vart inte mycket att orda om, en gädda runt kilot men inte på mitt spö...samt en tappad inte heller den på mitt spö. Kanske blir det en tur imorgon eller på söndag.

2010-06-18 @ 17:01:55
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0