Helgen som gått...

I fredags kom jag hem igen efter några dagars Semester i Dalsland och Bohuslän. Det närmaste jag kom fiske var detta,Det var inte viljan som saknades utan mest en båt och tid.



På lördag åkte jag och Bernhard ut till campingen eftersom fiskeabstinensen var svår. Fruarna fick stanna hemma eller kanske var det vädret som inte var så lockande, hur som helst så blev det bara vi och det var kanske lika bra för vi var ute och fiskade så gott som hela tiden. Fisket gick väl inget vidare med tanke på hur många timmar vi spenderade på sjön men vi trivdes och det var väl det som var meningen. Vi fick även ett par nya fiske kompisar som kom utsimmandes för att kolla vad vi var för skumma figurer, men när vi talade om att vi löst fiske kort så vände dom och samm tillbaks igen;D






Det blev ingen kilosborre denna helgen heller, min största vägde 480g och Bernhards 580 och en hel del smågäddor blev det.Vädret var allt ifrån strålande sol och stiltje till spöregn varvat med en massa blåst men nu har jag i allafall listat ut var fisken kan hålla till eller vad tror ni,  Kan det vara värt att prova?










Kommentarer
Postat av: Bernhard Nass

Detta måste vi göra om/ Berni

2010-08-03 @ 13:15:50
Postat av: Daniel

Dom har väl nätat upp alla abborrar!

2010-08-03 @ 20:31:39
Postat av: Micke.S

Bernie:Självklart,och så fort som möjligt!



Daniel:Ja så kan det vara, Hoppas dom inte fick nåt i näten. Hur gick det för er då,blev det nån fisk?

2010-08-04 @ 00:19:10
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det var trögt, 2 små abborrar och en gädda fick jag, Emil fick 2 små abborrar.

2010-08-06 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0