Gäddrace....

Har nu kommit hem efter några fiskedagar med Bernie ute vid campingen. Abborrar var det dåligt med, endast två stycken på två och en halv dags fiske. Hur vi än letade lyckades vi inte hitta på dom. Däremot fick jag igår uppleva ett av dom bästa gäddfiskena jag har haft därute ,totalt 18 gäddor och en abborre blev det innan dagen var slut. Inga jättar, men oj vad det nappade. Dom flesta tog vi på släp med löja.Får väl passa på att grattulera Bernie till största gäddan som mätte 105cm, han tog nog även den näst längsta som var 95 så nu är det bara att anmäla sig till hundraklubben Bernie;D 
Samtliga fiskar återutsatta utom en liten som hade svalt så illa att vi mördade ihjäl den.

Här kommer några bilder från fiskafänget.















Nu blir jag nog hemma i stan några dagar men jag börjar redan längta ut igen:)

Kommentarer
Postat av: Mia (frugan)

Jaha är du hemma? Han´t sett dej...:)

2010-08-13 @ 14:17:00
Postat av: Micke.S

Du har väl inte kollat på rätt ställe då;D

2010-08-13 @ 19:51:44
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: ludde

kanske va gäddan jag hade på :P hehe

2010-09-04 @ 21:05:32
URL: http://gaddfiskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0