En blåsig dag på Rämen

Jaha då är det bara att konstatera att denna frivecka börjar lida mot sitt slut.
Det var en solig men blåsig söndag som vi åkte till Rämen för andra gången
denna frivecka farsan och jag,Efter en stund så kom även Jari farande på skoter.
Fisken var inte alls lika huggvillig som i torsdags och det blåste småjävlar på sjön
men solen värmde .
image23

Framåt middagen så kom även "gubben"knallande ut på  isen.
sju öringar runt halvkilot  kom det upp denna dag men samtliga fick gå tillbaka utom en
som GI freaket(farsan)skulle ha så han inte blir för mager.
Nu är det arbete som gäller en vecka framöver sen får Rämens öringar passa sig igen.
Skitfiske på er!   / Micke


Kommentarer
Postat av: Gubbenn

Under tiden ska jag hålla hålen isfria :)

2008-01-27 @ 21:32:23
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Pierre

Förjävligt med jobb.. hehe
Jag jobbar kvällsskift och passar sonen på fm. så det blir inget fiske denna veckan för mig heller...

2008-01-28 @ 07:32:46
URL: http://Zalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0