Datastrul...

Efter diverse datakrångel, virus och trojaner som fått härja fritt i datorn ett tag så behagade den inte ens starta för några dagar sedan. På grund av detta så blev det inget skrivet på ett tag.
Har nu installerat om den så nu går det i alla fall att surfa även om en hel del jobb återstår innan den är som jag vill ha den. Under den senaste veckan så har jag hunnit börja jobba igen och under helgen som var så var jag på Ösjön och drog några abborrar i trehektosklassen på "top banditen"tillsammans med min far. Gjorde även tre turer ner till älven nedanför Bullerforsens kraftstation och jerkade efter gädda med samma bete. Tror jag landade fyra gäddor totalt och bommade ett tiotal. Ett otroligt roligt bete att fiska med även om man bommar många och perfekt i älven där jag annars brukar sätta bort en hel del jerkar.Har även börjat tillverka några "pluggar"om det skulle råka bli nåt öringsfiske framåt hösten men det går lite trögt med detta nu när man ska hinna med att jobba också. Lägger ut bilder på dom när/om jag lyckas få till dom framöver.

Kommentarer
Postat av: Honken

Tråkigt det där med virus och annat bugg, det är därför jag kör Mac!

2008-09-01 @ 21:58:41
URL: http://www.flyfisher.se
Postat av: Micke.S

Ja inte är det roligt, grabben laddar hem en massa mods och addons till sina spel,troligen har det kommit nåt skit då,men mycket av det han hämtar är ju otroligt bra så jag vill ju inte förbjuda honom heller men jag har sagt åt honom att vara försiktig i fortsättningen.

/Micke.S

2008-09-02 @ 11:10:08
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Honken

Ja det är ett aber det där med spel. Du får lura in han på fiskespel, skulle inte tro det finns så många mods till dessa ;)

2008-09-03 @ 20:01:54
URL: http://www.flyfisher.se
Postat av: Micke.S

Ja det är sant men grejen är att han inte är ett dugg intresserad av fiske. Han fick nog för många promenader runt älven när han var liten grabb. Jag brukade ta flugspöt och barnvagnen och gå ett varv så det är nog mitt eget fel sorgligt nog. Jag spelar själv en hel del spel(dock inte fiskespel)men mest på vintern, så jag kan förstå att han tycker det är kul.

/Micke.S

2008-09-04 @ 07:17:52
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0