Hänt en del sen sist...

Det största är väl att jag numer kan titulera mig Farfar sedan ett par veckor tillbaks :)
Har också äntligen tagit itu med att installera om datorn som varit kass sedan en tid tillbaka som ni kanske märkt,Det var nätverkskortet som var boven i dramat. Nu fungerar den som den ska men jag hade varit slarvig med att göra backuper så det tar väl ett tag innan den är som jag vill ha den.
Har väl hunnit med ett antal turer till både Amungen,Vikasjön samt fiskat lite ute vid campingen sen jag skrev sist.Fisket har väl inte varit så lysande för min del men några firrar har det väl blivit.
Båten är nu upptagen sedan någon vecka tillbaks, så nu får man väl snikåka med kompisarna om man ska ut på sjön,annars får man väl fiska från land tills isen lägger.

Kommentarer
Postat av: Herr D

Välkommen tillbaka :-)

2011-10-10 @ 11:16:17
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Micke.S

Herr D: Tackar, ska försöka uppdatera lite oftare i fortsättningen.

2011-10-10 @ 11:59:42
Postat av: Martin

Nej tack isen slipper jag gärna även den där äckel snön. Tiden går långsamt här i Uppsala man skall kanske ta bondpermis. Kanske finns någon fiskeaffär i krokarna.

2011-10-10 @ 19:28:39
Postat av: Anonym

Martin: Tjena,ser att du fick med dej datorn i alla fall.Jag hör av mej imorgon

2011-10-10 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0