En Snabbis...

Fick mersmak igår... Gjorde en snabbtur ner till mittenhällen  mellan kl 13 och16. Idag vakade dom lite mer än igår,när det inte blåste smådjävlar vill säga...Satte flugan i jackan 3 ggr och i regnbågar 3ggr men lyckades endast landa en som  fick gå tillbaka och växa till sig.
Inte mycket att orda om men detta är ju en fiskedagbok .....

Nu hoppas jag på en storgädda i helgen så jag får tyst på tanten ett tag, av någon anledning verkar hon tro att det är hon som ska ta en.

Bloggar vidare från Sunnanö om det mobila bredbandet tillåter...

Kommentarer
Postat av: Herr D

Tänk på att det var den 13:e ;-)

2008-06-14 @ 00:16:32
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: andreas

tjena! fan va du verkar få gädda då:D rätt stora åxå:P..finns de nå bra gäddvatten här i borlänge med stora gäddor?? =) jag brukar mest va med båt i älven å trolla lite :P

2008-06-14 @ 01:00:46
Postat av: Pierre

Fredagen den 13:e verkar ha varit en bra dag för mig iaf. =)

2008-06-14 @ 09:39:23
URL: http://www.teamnappet.se
Postat av: Micke.S

Herr D: Det hade jag inte en tanke på...



Andreas: Älven är väll ett alldeles utmärkt gäddvatten,Runn,Ösjön,Vikassjön likaså om man har båt.Milsbosjöarna fick jag mycket gädda i när jag var yngre men del lär väl inte ha förändrats så mycket,där tror jag dom planterade ut gös också för några år sen...om det är någon bloggläsare som vet mer om detta så är jag tacksam för info...Även om någon vet hur det gått med gösutsättningen i Vikasjön så kan ni väl skriva en rad....



Pierre: Tror jag det att du tycker...rackarns vilket fiske ni hade.



/Micke.S

2008-06-14 @ 15:32:35
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0