Försök på Lake

Igår kväll vid 18 tiden for jag och Ronny ner till älven ovanför Bullerforsen för att pimpla lake. Jag och Martin hade ju varit ner och testat isen dagen innan och om det är någon annan som tänkt testa så vill jag bara säga BORRA ER FRAM och kolla istjockleken för där det är som mest strömt så hade tjockleken minskat flera cm på bara ett dygn.
Om fisket så kan jag väl bara säga att det var som det har varit ett tag för min del...Inte ett liv på hela kvällen,detsamma gällde för Ronny. Den där jävla friskluften som det brukar pratas om vid sådana här lägen kan dom ta och stoppa upp nånstans, nu vill jag ha FISK!
Det mest intressanta som hände under kvällen var en räv som sprang över älven,vi bara satt och väntade på att den skulle gå igenom isen men där bedrog vi oss.



Idag ska jag försöka pula ihop några riktiga superbeten och ikväll gör vi nog ett nytt försök, men vi provar nog ett annat ställe.


Kommentarer
Postat av: Herr D

Jag känner igen känslan, men till slut släpper det :-)

2010-01-18 @ 16:06:10
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Magnus

Ja, på't igen Micke! De kommer! Vi bommade också på ett kanonsäkert ställe för ett par dagar sedan. Det är lakefiske helt klart. Ena dagen hugger det, för att vara totaldött nästa dag, trots att man ser dom på lodet.

2010-01-19 @ 09:10:28
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Micke.S

Herr D: Jo, fast ibland undrar man ju vad man håller på med,men det släppte faktist redan igår kväll:)



Magnus: Ja nu kör vi så mycket vi hinner, synd bara att vi börjar jobba på onsdag båda två :(

2010-01-19 @ 10:07:07
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0