Hänt sen sist...

Jakten går vidare, har hunnit med ytterligare en tur till Amungen tillsammans med Bengan. Det blev ingen gös den här gången heller, allt vi lyckades lura var några abborrar runt hektot. Sedan har jag legat vid campingen och jagat abborrar men har fortfarande inte lyckats passera kilostrecket trots åtskilliga timmar på sjön. I morse var det nära igen då jag lyckades jag lura en fin, men inte tillräckligt för att registrera i grandslam tävlingen men det kändes skönt att se att dom fortfarande finns där...det är bara att jaga vidare.

Abborre 900g



Vi ses igen;D



En hel del smågäddor har det också blivit men dom stora har jag inte sett till.
Just nu är jag inne i stan men åker nog tillbaka till campingen i morgon kväll eller på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0