Friveckan snart slut...

Då var det sista lediga dagen för den här gången. Under veckan som gått har det inte blivit mycket fiske, Var ner till älven neranför Bullerforsen och provade Gäddorna i fredags men blev utan. Det var dock en gädda i tvåkilosklassen som var upp och slog till på "toppanditen" tre kast i rad. Ibland verkar det som dom inte hugger utan bara slår till på den.
Idag var det meningen att vi skulle tagit en tur på Rämen och jag hade tänkt testa mörtskinns pluggarna och några nya som jag gjort under veckan (har inte hunnit ta kort på dom än) men det blev inställt .
Kanske tar jag mig en tur ner till älven eller ut till campingen lite senare på dagen för nu har jag fått den där jävla abstinensen igen....

Kommentarer
Postat av: Daniel

2008-09-16 @ 09:48:09
Postat av: Daniel

Oj, lyckades göra en tom kommentar. Ska försöka skriva nått den här gången:P



Du får prova pluggarna på gädda och abborre istället. Jag har fått rätt mycket gädda på plugg, iof inga stora men ändå. Tror nog den kan vara riktigt bra på abborre också.

2008-09-16 @ 09:51:28
Postat av: Micke.S

Nja det går ju automatiskt när man kör efter öring,brukar bli mer gädda än öring.

Är du ledig idag? Vi kanske kan ta ett pass,hör av dig i så fall.

/Micke.S

2008-09-16 @ 09:56:50
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0