Det finns fler som fiskar i Rämen

Här om dan så var det en gammal fiskekompis som hörde av sej i gästboken.Jag har länge misstänkt att han är in och smygkikar i min blogg och nu är det bekräftat.

Så här skriver Erik .J

Tjena Micke!
Inspirerad av din fiskeblogg begav jag mig till Rämen på fiskefänge den 10/2. Väl framme där träffade jag på Jari som var i full färd med att ge sig ut på en Skidtur, han tipsade mig om ett ställe där han hade haft ett lyckat fiske några dagar tidigare. Och mycket riktigt, efter en stund började det hugga, jag lyckades fånga 5st Öringar 2 st till stekpannan och 3 fick gå tillbaka för vidare äventyr i Rämens vatten
EJ
Han skickade mej ett par fina bilder  också!
Den första är på en av öringarna han fick på Rämen,den andra bilden är på var flugfiskares dröm.En öring på 3,4kg. Öringen tog på en Nattslända av balsa.
image26

image27

Kul att höra av dig Erik och hoppas du fortsätter skriva om dina fiskeäventyr!


Kommentarer
Postat av: Jari

Vad kul för Erik att jag inte lurade honom, och att det fanns fisk kvar i viken. Grattis Broder E.
Var fångade han sin stor öring, den var perfekt på alla sätt å vis:)

2008-02-17 @ 18:33:35
URL: http://fiskefeber.blogg.se
Postat av: Micke.S

I norrland någonstans.Han sa var det var men jag kommer inte ihåg men vacker va den så det heter duga.
/Micke

2008-02-17 @ 19:32:42
URL: http://fiskeborlange.blogg.se
Postat av: berni

inte illar kan var ja lite större,då kann man prata om fiskelyckan

2008-02-20 @ 17:29:58
URL: http://bernisfiske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0